BURHANİYE BELEDİYESİ BUŞİMER İLE TELEFONUN DİĞER UCUNDA ; 444 95 10

Başkan Deveciler’in,seçim vaatlerinde müjdesini verdiği BUŞİMER (Burhaniye Şikayet İstek Merkezi) hattı projesi hayata geçti. Sosyal ve şeffaf belediyecilik anlayışı ile vatandaşların isteklerini daha hızlı ve kapsamlı cevaplayabilmek için 444 9510 numaralı iletişim hattı kuruldu.

Vatandaşların belediye hizmetlerine kolaylıkla ulaşabilmesi için BUŞİMER Hattı Projesiyle belediye hizmetlerinin olumlu veya olumsuz yönlerinin bildirilebileceği, istek-şikayet ve önerilerin dinleneceği çağrı merkezi uygulaması faaliyete geçti.

BUŞİMER hattı projesiyle vatandaşlar 444 9510 numaralı telefon üzerinden istek-şikayet ve önerilerini belediyemiz otomasyon sisteminde bulunan istek-şikayet modülü ile kayıt altına alınarak sms veya mail bilgilendirmesi yapılacak. Vatandaşlar başvuru numaraları ile ilettikleri konunun takibini yapabilecekler. Taleplerin alınmasının ardından ilgili müdürlükler belirlenmiş olan süre içerisinde vatandaşlarımıza sms veya mail ile geri dönüş yapacaklar.

Konu ile ilgili Burhaniye Belediye Başkanı Sayın Ali Kemal Deveciler: “Akıllı şehircilik uygulamalarını halkımızla buluşturmayı amaçlayan bir belediye olarak, teknolojinin sunduğu fırsatlardan yararlanarak , BUŞİMER hattı 444 9510 numaralı çağrı merkezimizi kurduk. Web sitemiz, E-belediye uygulaması, mobil vatandaş, WhatsApp şikayet ve öneri hattı (0505 190 0707) gibi bir çok kanaldan vatandaşlarımızın memnuniyeti ile hizmetlerin daha etkin ve hızlı şekilde yürütülmesi için çabalıyor ve çalışıyoruz. Vaatlerimizi gerçekleştirme devam ediyoruz” dedi.